Τρίτη, 25 Μαρτίου 2008

Πο[νό]λεμος και Εορταστικόν

Αντιγράφω δύο βίντεο του Μπερεκέτου που πολύ μου άρεσαν:





Αν θέλετε τώρα να μάθετε γιατί δεν πρόκειται να μάθετε ποτέ την Αλήθεια διαβάστε αυτό το σύντομο, περιεκτικό και πλήρως κατανοητό κείμενο του Γ. Πρίμπα (η επέκταση των πορισμάτων του στην Φιλοσοφική και Θεολογική Αλήθεια με βρίσκει τελείως αντίθετο, αλλά αφού δεν πρόκειται να μάθετε ποτέ την αλήθεια τι σας νοιάζει;). Αν τέλος δεν πείθεστε εύκολα και διψάτε για το κρύο αίμα των αποδείξεων, τότε αυτό (PDF) ή αυτό (HTML) θα σβήσει τη δίψα σας.

Στο ιστολόγιο του Ρυθμοτεχνικού μπορείτε να διαβάσετε ένα εισαγωγικό άρθρο για το ελεύθερο λογισμικό μουσικής σημειογραφίας Lilypond (αν χρησιμοποιείτε το τυφλό σύστημα όπως εγώ, δηλαδή να κοιτάτε το πληκτρολόγιο και όχι την οθόνη, αφήστε το καλλίτερα). Ενδιαφέρουσες και οι απόψεις του για την ασκησιολογία του μαθήματος της Αρμονίας.

Συμπληρώνω τις παραπομπές μου με ένα ιστολόγιο για το εκκλησιαστικό όργανο που μου υπέδειξε ο φίλος Σ.Ζ. Πρόκειται για το Organ-music του κυρίου Χρήστου Παρασκεύοπουλου. Πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει η τεχνική περιγραφή του εκκλησιαστικού οργάνου της Α' Ελληνικής Ευαγγελικής Εκκλησίας Αθηνών αλλά και το άρθρο του για τον αρχιμουσικό Λευτέρη Χαλκιαδάκη.

3 σχόλια:

γεράσιμος μπερεκέτης είπε...

Εν πρώτοις να σε ευχαριστήσω για τις κολακευτικές παραπομπές. Κατά δεύτερον να επιφυλαχτώ νηφάλιος να διαβάσω τα links περί αληθείας. Κατά τρίτον να δηλώσω οπαδός του τυφλού συστήματος. Τέλος δε να σημειώσω ότι σε ένα βιογραφικό μου του μέλλοντος ουδόλως αποκλείεται ο Πο[νό]λεμος να διεκδικεί προτεραίαν θέσιν έναντι των επιφανών συνθέσεων για τας Τελετάς. Το έχω ξαναπάθει όταν παλαιότερα ο αυτοσχεδιαστής πρόβαλε του εκκολαπτομένου συνθέτου και αργότερα ο συνθέτης κατέστησε τον αυτοχεδιαστή υπολοχαγό. Εαυτοί είναι αυτοί, ας μην τους παίρνουμε στα σοβαρά.

dsyk είπε...

Δεν τα έβαλα τυχαία δίπλα δίπλα, συνέπεσε βέβαια να έχουν εκτεθεί διαδοχικά στο ιστολόγιο σου, αλλά είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, αν δεις μόνο τη μια δεν γνωρίζεις όλο το νόμισμα. Θάλεγα μάλιστα ότι από μια μουσική Τελετής Αφής στον συγκεκριμένο χώρο θα περίμενε κανείς ύφος ανάλογο με αυτό που υιοθέτησες. Ο Πο[νό]λεμος έχει όμως κάτι το απροσδόκητο, κάτι που σου κινεί το ενδιαφέρον και η έκληξη ενισχύεται αν κανείς έχει ακούσει πρώτα τη μουσική της Τελετής. Άρια μιας υποθετικής όπερας μπούφα.

Γιωργος Πριμπας είπε...

... μια πάντως "αλήθεια" (πλήρως ανορθολογική) είναι ότι από δω που μπαίνω στο ίντερνετ, δε μου ανοίγει βίντεο ...
:-))