Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

Εις ασθενούντα...

Σήμερα το πρωί, είχα μια ώρα καιρό πριν φύγω για δουλειά και στη συνηθισμένη βόλτα μου στα blogs των φίλων έπεσα πάνω στο κατωτέρω στιχούργημα του Μπερεκέτη και του συνεργάτη του Ν.Τ:

Εγώ κάθομαι και βήχω.
Και μες στην κίτρινη σπηλιά,
Kοιμούνται δυόμιση σκυλιά,
Kάνοντας ποδήλατο στο τοίχο.

Χαρτί και μολύβι το πρωί, το βράδι Finale και να ένας πιθανός τετράφωνος κανόνας στην ταυτοφωνία:


Με κλικ οι εικόνες μεγεθύνονται και το βίντεο που ακολουθεί είναι μια MIDI μακέτα του χορωδιακού:

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει αρχείο midi; :-(
Μην ξεχνάμε πως στους στοίχους συνετέλεσε και άλλος!

Καλημέρα.

Dimitri Sykias είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε
Συμπλήρωσα το copyright του στιχουργήματος και μια MIDI ηχητική μακέτα του χορωδιακού. Αχ! και να σκεφτεί κανείς ότι μόλις πριν λίγα χρόνια αρκούσαν μόνον οι νότες...

kukuzelis είπε...

Κύριε, κύριε: Παίζω κι εγώ.

Dimitri Sykias είπε...

Ευχαριστώ πολύ Κουκουζέλη και καλή ανάρρωση. Κρίμα που το MIDI και το mp3 μου δεν είναι καλής ποιότητας. Ίσως κάποια στιγμή το ηχογραφήσω με φυσική φωνή ( προς Θεού, όχι με τη δική μου).